Retourbeleid

Ruilen / Retourneren
Heb jij producten besteld en wil je deze of een gedeelte van je bestelling retour sturen? Geen probleem. Je kan je bestelling tot 14 dagen na ontvangst retourneren.
Een speciale uitzondering op het retourneren zijn de Mysteryboxen. Vanwege het verrassings- en gokelement worden deze uitgesloten van retourneren.
Wanneer je je bestelling compleet retourneert dan krijg je het volledige bedrag terug, inclusief de verzendkosten. Wanneer je een gedeelte van je bestelling besluit te houden en een gedeelte besluit te retourneren dan geldt er geen restitutie van de verzendkosten.
Retourkosten dien je te allen tijde zelf te betalen.
We nemen alleen producten retour indien deze in de originele staat geretourneerd worden.
Wil jij je product(en) retourneren, neem dan contact op met onze klantenservice, gebruik hiervoor ons contactformulier op de website.

Hoe meld ik een retour aan?
Je retour aanmelden is simpel: neem contact met ons op via het contactformulier en wij zorgen ervoor dat je de retour informatie per email van ons ontvangt. We zorgen er altijd voor dat deze retouren netjes worden afgehandeld.
Je mag het retourformulier ook onderaan de pagina downloaden en e-mailen naar info@vivalafunko.nl

Kan ik één van de producten uit mijn bestelling terugsturen?
Zeker! Je kunt alle producten uit je bestelling los van elkaar retourneren. Op het retourformulier kun je exact aangeven welke producten je retour wil sturen. Uiteraard zorgen wij vervolgens voor een goede afhandeling.

Wat als ik een verkeerd product heb ontvangen?
Wij pakken met de grootste zorg onze bestellingen in. Mocht het onverhoopt voorkomen dat jij een verkeerd product hebt ontvangen neem dan binnen 14 dagen, maar het liefst zo snel mogelijk contact met ons op zodat wij er zorg voor kunnen dragen dat je alsnog het juiste product van ons ontvangt.

Krijg ik mijn verzendkosten en/of retourkosten vergoed?
De retourkosten van jouw pakket zijn altijd voor eigen rekening.
We betalen echter wel de door jouw betaalde verzendkosten, míts al jouw producten vanuit die bestelling mee worden gestuurd. 

 

Hoe snel word ik terugbetaald na het retourneren?
Wij zorgen ervoor dat jij je geld binnen de wettelijke termijn van 14 werkdagen teruggestort krijgt op je bankrekening.

Hoe moet ik mijn product inpakken om het terug te sturen?
Gebruik een stevige verpakking, het liefst de originele verpakking. Zorg dat je product veilig verpakt is zodat er geen schade ontstaat door een onzorgvuldige verpakking. Wij zijn namelijk niet verantwoordelijk voor de schade die is ontstaan door een dergelijke verpakking. 

 

Retour sturen van een Funko Pop met kans op een chase?
We gunnen iedereen de kans op een chase Funko Pop, daarom bieden wij deze willekeurig aan. Dit om iedereen een eerlijke kans te geven en te voorkomen dat er misbruik van gemaakt wordt.
Bestel je een product met kans op een chase, en heb je er 2 (of meer in een andere bestelling) besteld? Dan kunnen wij deze Funko Pops alleen retour nemen als je alle Pops met een kans op Chase in al je bestelling(en) retour stuurt. Het is namelijk niet de bedoeling dat de Pop! meerdere malen wordt besteld om de kans op het krijgen van een chase te vergroten.

Retourformulier
PDF – 122,3 KB 44 downloads