Veelgestelde Vragen

Hebben jullie ook een fysieke winkel?

Nee momenteel nog niet. We zullen niet uitsluiten dat dit in de toekomst ooit zou kunnen gebeuren maar momenteel ligt de focus op de online verkoop. Wel is het mogelijk om langs te komen op afspraak waar je alsnog de pop’s fysiek kunt bekijken.

Hoeveel bedragen de verzendkosten?

Verzendkosten binnen Nederland bedragen € 6,95 per pakket.
Verzendkosten naar België bedragen € 12,95
Bij bestellingen boven de € 100,- betaal je geen verzendkosten.

Welke betaalmogelijkheden zijn er?

Je kunt betalen met iDEAL, PayPal, Bancontact en Belfius

Hoe lang is de levertijd van mijn bestelling?

Dit verschilt per product. Over het algemeen kunnen we verzekeren dat de producten binnen 48 uur verzonden worden.

Doen jullie ook aan pre-orders?

Nee. Helaas komt het vaak voor dat pre-orders erg lang op zich laten wachten. Door allerlei externe factoren kunnen er vele vertragingen optreden. Wij hebben er voor gekozen om alleen te leveren wat wij daadwerkelijk in voorraad hebben. Dat wil zeggen; wij plaatsen als webshop wel degelijk pre-orders maar gaan pas over op actieve verkoop als deze daadwerkelijk binnen zijn. Dit voorkomt teleurstellingen en verwachtingen die wij, buiten onze schuld om, niet waar kunnen maken.

Zijn jullie pops nieuw?
Ja en Nee. Omdat wij ook gespecialiseerd zijn in het opkopen van verzamelingen en collecties kan het dus zijn dat een Funko Pop niet nieuw is maar tweedehands. Dat heeft als voordeel dat in onze webshop ook veel oude en vaulted pops te vinden zijn die niet zomaar in elke webshop te vinden zijn. Van elke pop zijn meerdere foto’s beschikbaar zodat je zelf de kwaliteit kunt bepalen.
Pops die net uitgekomen zijn en die wij hebben ontvangen vanuit de groothandel zijn uiteraard wel nieuw.

Ik wil van mijn collectie af, hebben jullie interesse?
Misschien wel. Je kunt contact met ons opnemen zodat we samen kunnen kijken welke mogelijkheden er zijn.